Vragen?

Heb je een vraag, dan kun je ons natuurlijk altijd contacten. Echter, mogelijk staat het antwoord op je vraag al hieronder.

Voor hoeveel personen is één BOX?

De EATHOME BOX Family is een maaltijdbox waarin 2 avondmaaltijden zitten voor 4-5 personen per avondmaaltijd. 1 avondmaaltijd is gemiddeld genomen voldoende voor 4 volwassenen of 2 volwassenen en 3 kinderen.

De EATHOME BOX Small is een maaltijdbox waarin 2 avondmaaltijden zitten voor 2 personen per avondmaaltijd.

Kan ik nog bestellen voor vandaag?

Als u vandaag voor 12:00 uur ‘s middags besteld, wordt de volgende dag de box tussen 14-17 uur afgeleverd (muv de zondagen).

Kan ik voor de feestdagen bestellen?

Jazeker, deze maaltijden worden 1 dag voor de feestdagen bezorgd, zodat u er zeker van bent dat het geregeld is op de feestdag zelf.

Neemt E@T HOME BOX maatregelen tegen het coronavirus?

E@T HOME BOX is een onderdeel van Catering Groep Nederland en voldoen al alle hygiëneregels en de HACCP richtlijnen. Hiermee voldoen wij ook zeker aan de maatregelen van het RIVM en meer! E@T HOME BOX zal uw bestelling conform afspraak leveren met enkele extra veiligheidsmaatregelen. Zo schudden onze bezorgers geen handen en gebruiken zij na ieder klantbezoek desinfecterende handreinigingsgel. Daarnaast is het alleen mogelijk vooraf via iDeal te betalen, zodat er geen contact hoeft te zijn bij de deur. We leveren de box af, bellen aan en wensen u (op gepaste afstand) een smakelijk eten!

Waar kan ik de bestelling laten bezorgen?

Kosteloos in de regio Veenendaal, tot een straal van 20 km. Daarbuiten zijn de bezorgkosten € 20,-. In overleg kan het soms voordeliger, bestelling ophalen mag ook. Levering is dus mogelijk door op elk adres in Nederland.

Hoe laat komen jullie bij ons bezorgen?

Wij leveren dagelijks (muv van de zondagen) tussen 14:00 – 17:00 uur, ander tijdstip gewenst? Vraag even naar de mogelijkheden.

Kan ik een tijd afspreken waarop jullie komen bezorgen?

Nee, wij kunnen geen exacte tijd afspreken. Wij bezorgen in ieder geval voor 17.00 uur. Wel kun je kiezen uit een van onze voorkeurstijden. Hiervoor wordt een vergoeding gevraagd.

  • 08.30 – 11.00 uur – € 15,00
  • 08.30 – 13.00 uur – € 10,00
  • 08.30 – 15.00 uur – €  10,00
  • 14:00 – 17:00 uur – kosteloos
  • 17:00 – 18.00 uur  – € 15,00
Ik heb niet genoeg plaats in mijn koelkast. Hebben jullie ook koelboxen?

Jazeker, tegen een meerprijs van € 20,- (statiegeld) leveren wij de spullen aan in een isolatiebox (in plaats van een kartonnen box). Op deze manier kun je de producten nog zeker 5 uur koud houden. Dus als je even niet voldoende ruimte hebt in je koelkast of omdat je zelf iets later thuis bent dan verwacht, houd je in deze koelbox  het eten lekker fris en koel. Easy And Tasty @home!! De koelbox kunnen wij weer omruilen bij een volgende bestelling. Voorlopig geen bestellingen meer? Dan willen wij u vragen deze box te retourneren of langs te brengen bij onze vestiging in Veenendaal.

Afmetingen van de box:

  • De kartonnen box is 55 x 35 x 25 cm
  • De geïsoleerde box is 65 x 45 x 45 cm

In de boxen zitten kleinere verpakkingen die geseald zijn en magnetron bestendig.

Wat kost het bezorgen?

Als wij geen rekening hoeven te houden met een aangepaste bezorgtijd, betaal je in een straal van 20 km rondom Veenendaal geen bezorgkosten. Daarbuiten zijn de bezorgkosten € 20,-. In overleg kan het soms voordeliger, bestelling ophalen mag ook. Levering is dus mogelijk door op elk adres in Nederland.

Kan ik mijn box ook ophalen?

Ja dit is mogelijk, hiervoor gelden dezelfde tijden, maar in overleg kan dit ook aangepast worden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Bij het plaatsen van een bestelling heeft u de mogelijkheid om via IDEAL direct online te betalen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja de prijzen op deze website zijn inclusief BTW.

Kan ik ook betalen bij levering?

Nee, vanwege de maatregelen die vanuit het RIVM zijn opgelegd kiezen wij voor een contactloze betaling vooraf. Aan de deur houden wij de gepaste 1,5 meter afstand. De box zullen wij ook niet overhandigen, maar zetten wij netjes voor de deur. Vervolgens bellen wij aan, wachten we totdat u opendoet en wensen we u een smakelijk eten.

Hoe wissel ik mijn waardebon in?

De code die op de bon staat kun je verzilveren tijdens het plaatsen van een bestelling.

Hoe zijn de producten verpakt?

MAALTIJDBOX: Aardappels, groenten en vlees (of pasta’s, rijst etc met saus en groenten) worden apart van elkaar geseald verpakt in zwarte (magnetron bestendige) maaltijdbakjes. Gaat het om een ovengerecht (zoals de lasagne) dan zal deze in een aluminium bakje worden aangeleverd.

Eventuele aparte sauzen/ dips en salades zijn verpakt in zwarte plastic bakjes. Alle producten kun je dus zo op tafel zetten.

BBQ BOX: In deze box allerlei vlees- en/ of visproducten voor op de barbecue, daarbij nog heerlijke salades, sauzen en brood met dips en voor het gemak ook nog wat biologisch afbreekbaar wegwerpservies.

FEESTDAGEN/ PARTYBOX: In deze box houden we rekening met het type feest dat er wordt gevierd. Bij Pasen zullen we insteken op brunchgerechten en bijvoorbeeld het beleg op een ovale schaal presenteren. De Koningsbox bestaat onder andere uit Tompouces die in een gebaksdoosje worden geleverd en de haringen in een afgeseald bakje.

Inhoud en hoeveelheid van de menu’s

De maaltijden zijn gemiddeld 600 gram per persoon, aangevuld met fruit en of salade. Gemiddeld gezien bestaat de maaltijd uit 200 gram groente, 200 gram aardappels en 100-200 gram vlees met saus en 50-100 gram fruit of frisse salade. Elke BOX krijgt “Nog een beetje extra Liefde” gesponsord door onze dochteronderneming Catering Groep Nederland, dankzij hun slogan ‘Met LEF&Liefde” is dit waardevolle concept ontstaan.

Zit er een bereidingswijze voor het opwarmen bij de boxen?Ja deze is standaard aanwezig.

Richtlijn is:

  • Maaltijden opwarmen in de magnetron; +- 6 minuten op 600W
  • Gerechten voor in de oven: =- 20 min op 160 graden
Als er brood wordt bijgeleverd, zijn deze dan afgebakken?

Het brood en of stokbrood wordt vers afgebakken en daarna meteen diep ingevroren. Dit om de kwaliteit van de stokbroden zo goed mogelijk te waarborgen. Hierdoor kan het zijn dat de stokbroden bij aankomst licht bevroren zijn. Je kunt de stokbroden na levering het beste uit elkaar leggen in een droge omgeving. Natuurlijk kun je de stokbroden altijd nog even in een voorverwarmde oven opbakken. Het stokbrood wordt geleverd zonder broodplank en broodmes.

Kunnen de maaltijden ook per persoon verpakt worden?

Ja, het is mogelijk om eenpersoonsmaaltijden te bestellen. Daarbij is de E@T HOME BOX Small standaard al voorzien van eenpersoons maaltijdbakjes. Voor woonzorg-instellingen of ouderen kunnen we ook meerdere maaltijden in 1x bezorgen zodat we deze maaltijden ook tegen een zeer scherpe prijs kunnen leveren.

Kunnen jullie rekening houden met voedselallergieën?

Wij houden zo veel als mogelijk rekening met allergieën. Bij elk menu vind je de allergie-informatie betreffende dat specifieke menu. Zo kun je zelf heel makkelijk zien wat je wel en niet mag eten.

Naast onze menu’s hebben wij een aantal gluten- en lactose vrije maaltijden. Deze zijn er apart bij te bestellen.

Hoe bereid ik de producten?

Er zit een beschrijving bij waarin staat hoe je de maaltijden kunt verwarmen in de magnetron of in de oven.

Als richtlijn; Voor de magnetron geldt een opwarmtijd van gemiddeld 6 minuten op 600 Watt. Gerechten die het advies krijgen om in de oven te worden opgewarmd hebben gemiddeld 10 minuten op 180 graden nodig.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

Mits onder de 4 graden gekoeld bewaard zijn de maaltijden minimaal 3 dagen houdbaar. Doe je de maaltijden direct in de vriezer dan zijn ze 3 maanden houdbaar.

Voldoen jullie aan alle regels en richtlijnen die worden opgelegd door de Overheid en de NVWA?

Ja ons bedrijf is onderdeel van Catering Groep Nederland, vanuit dat bedrijf beleveren we heel Nederland al bijna 20 jaar op zeer hoog niveau en volgens alle regels (HACCP) die ons opgelegd worden vanuit de NVWA. Daarnaast gaan we zeer serieus om met de maatregelen die we moeten nemen om geen besmetting met COVID-19 over te dragen. Dat doen we in onze keukens, tijdens transport en bij afleveren door de gepaste 1,5 meter afstand te houden, onze handen te wassen en te desinfecteren en de boxen contactloos af te leveren door de box voor de deur te zetten. Vervolgens bellen we aan, blijven we netjes op afstand en wensen u alvast een smakelijk eten.

X